Інформація про заклад

Заклад дошкільної освіти № 199 розпочав свою діяльність в 1975 році, побудований за типовим проектом, розрахований на 12 груп 225 дітей. Естетично оформлені, світлі, затишні, завжди чисто прибрані приміщення груп, музичний зал чекають малюків. Дошкільний заклад є україномовним.

В ЗДО функціонує 8 груп.

Всього дітей 140. З них: 1 групи раннього віку,8 груп дошкільного віку.

Діти перебувають в закладі з 07:30-17:00.

Беручи до уваги потреби кожної сім'ї, були організовані групи з різними режимами роботи,

а саме: групи № 1, 9, 11, 12 - з 9-ти годинним перебуванням дітей з 08.00 до 17.00

групи № 4, 8, 7,5 - з 10,5-ти годинним перебуванням дітей з 07.30 до 17.00

Групові кімнати, спальні, музична зала обладнані та оснащені відповідно до нормативних вимог, їх обладнання відповідає віковим особливостям дітей.
Територія закладу огороджена, озеленена, оздоблена квітниками. На території встановлено ігрові майданчики та спортивний міні майданчик.
Колектив закладу дошкільної освіти працює творчо й відповідально. Зусилля педагогів спрямовані на повноцінний фізичний, психічний та духовний розвиток дітей. Основним напрямком роботи закладу є забезпечення гармонійного та всебічного розвитку дитини дошкільного віку, збалансованість інтелектуального з моральним, фізичним, оздоровчим, емоційним та вольовим її розвитком на засадах ефективної діагностики та корекції. Перебуваючи в закаді дошкільної освіти, малюки оточені любов’ю, увагою досвідчених педагогів. Спокійна й довірлива обстановка, тісна взаємодія з сім’єю сприяють розвитку пізнавальних інтересів, позитивних емоційних вражень та творчої активності дітей.

На базі закладу дошкільної освіти працює для вихователів Салтівського району семінар-практикум "Формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в освітній лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі".

Метою якого є: Поглиблення знань вихователів щодо мети та завдань сенсорного виховання дітей раннього віку. Сприяння підвищенню професійної компетентності вихователів щодо формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку в процесі сприйняття природи в освітній лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». Запровадження нових педагогічних технологій та інновацій, передового педагогічного досвіду в освітній процес закладу дошкільної освіти. Надання методичної допомоги вихователям у виборі шляхів, форм і методів формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку.

Заклад дошкільної освіти має статут

Кiлькiсть переглядiв: 1448

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.